Työttömyysturva

tyottomyyskassa.jhl.fi

Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa on Suomen suurin toimialakohtainen työttömyyskassa.

Se tarjoaa jäsenilleen kaikissa työttömyyteen ja työttömyysturvaan liittyvissä asioissa ajanmukaiset palvelut. Internetissä toimivan sähköisen eWertti eAsioinnin kautta voit mm. täyttää ja lähettää työttömyyskassalle ansiopäivärahahakemuksen sähköisine liitteineen, tarkistaa hakemuksen käsittelytilanteen, selata ja muuttaa omia henkilötietoja ja lähettää viestin suoraan hakemuksesi käsittäjälle.

Apua työttömyysturva-asioissa saa myös yhdistyksemme toimistonhoitajalta ja luottamusmiehiltä.

Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa
PL 100
00531 HELSINKI

sähköposti: tkassa(a)jhlkassa.fi

Puhelinpalvelu
Työttömyyskassan puhelinpalvelu palvelee numerossa 010 190 300 ma-to klo 9-12 välisenä aikana.

Kassan chatti palvelee ma-pe klo 9-14 välillä.

Nettisivujen chatista saat apua yleisissä kysymyksissä. Ewertti eAsioinnin chatissa saat henkilökohtaista palvelua puhelinpalvelumme tapaan.